March 9, 2011

Aku tidak lagi mengharap cinta kecuali hanya dariMu


Allah menyedari apa yang kamu buat.
Sesungguhnya hawa nafsu itu sangat membawa pada kejahatan

Terimalah taubatku Ya Allah. Berikanlah kesakitan dan keperitan di dunia ini sebagai ganti balasanMu di akhirat. Aku redha dan aku bersedia.  




10 feedback(s) :

Anonymous said...

cinta-Nya tiada pura2....cinta-Nya adalah Yang Teragung dan Abadi....

Anonymous said...

Allah itu maha pengasih dan maha penyayang terhadap hambanya...

zaty luvlianncez said...

nice dear...cintai lah Alllah S.W.T

keyh..meh jengah cni:)
lelaki bibir merah lebey MEMIKAT??

Men that love you said...

I love you my dearest. Cintaku padamu Kerana ALLAH.. Cintakanlah dia kepada yang menagih cintaMU ya ALLAH. Kerana juga mencintainya kerana cintaku padaMU ya ALLAH.

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Men that love you said...

Namaku kan tetap rahsia.
Sehingga tiba waktu.
Merinduimu satu kesalahan, mencintaimu tanpa ikatan menjadi kesilapan.
Maka ku cuba jadikan ia satu keberkatan.
Moga kau terima pinanganku.

Unknown said...

Aku terlalu byk kekurangan dan keaiban.
Kerna itu, aku terasa amat rendah diri untuk mengatakan cinta pada lelaki yang aku cintai.
Aku yakin dengan janji Allah, jika kekurangan dan keaiban ini menjadikan aku keseorangan seumur hidup, aku redha. Aku berharap kau pinanglah wanita yang menyenangkan hati keluargamu. Jangan kerana cinta pada manusia, hati kau menjadi buta. Mungkin suatu hari kau akan faham.

Men that love you said...

Moga diri ini memahamimu.
Moga aku akur dengan ketentuanNYA.
Moga kau juga fahami kata hati.
Hati yang fitrahnya ingin berteman.
Teman yang tenang mata melihat.
Teman yang Solehah beriman.
Teman yang kasih tak luput dek zaman.

Unknown said...

..Sabda Rasulullah saw: "Apabila datang kepada kamu lelaki yang beragama dan berakhlak maka kahwinlah dia, kalau tidak akan timbul fitnah dan kebinasaan..

Aku selalu menginginkan seorang peneman, pembimbing agama dan pelindung aibku. Tapi jodohku belum juga tiba. Mungkin juga kerana dosa-dosa semalam.

Aku mohon agar janganlah kau memberi harapan dan ahirnya, kau juga yang akan meninggalkanku.
Kerna kau masih belum mengetahui kisah-kisah hitamku.

Maka, beri la sedikit masa utk kau menemui lebih ramai wanita di sana. Pray for you.

tya said...

:')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...