November 2, 2010

What the .....


EAT.SLEEP.REPEAT

my routine. suck JE !


ok . tomorrow got appointment dentist . sangat dikesal and menyampah teramat bila last minute appointment cancel . patut patient yang cancel . ni tak ! receptionist dentist yang cancelkan coz ada exam . luckily aku msg dia td and tanya . if esok aku pegi , mmg nak kena la . at least , inform la awal2 . bebal ! and apalagi aku cancelkan SEMUA appointment aku . and boleh dia cakap OK je ?? huh . sumpah aku malas dah pegi dentist UIIM ni lagi . hambek !

period .


tukar mood :


tadi kemas-kemas box , terjumpa this handmade card . wah still simpan lagi . comel and interesting . susah nak cari guy yang pandai decorate lawa-lawa . hehe . act dia ni senior aku , salu tolong ajar aku main gitar dulu .


siap ada bunga lagi

sayang ko juga!






tatau mana ko skrang . rindu plak :))


0 feedback(s) :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...